Szarpak z mikrofibry z amortyzatorem.


Szarpak z mikrofibry na amortyzatorze, przeznaczony jest do aktywnej zabawy z psem.

Zabawka jest łatwa do chwytania przez psa, amortyzuje szarpnięcia oraz posiada uchwyt obszyty polarem minky, aby przeciąganie było przyjemne zarówno dla psa, jak i właściciela.  To świetny motywator podczas treningów posłuszeństwa a także sprawdzony odwracacz uwagi od przejeżdżającyh rowerzystów, hałaśliwych dzieci czy też innych psów.
Zabawkę należy używać pod nadzorem. W innym przypadku pies szybko ją zniszczy, drapiąc ją pazurami bądź próbując ją rozgryzać na mniejsze kawałki.
Po zakupie, w wiadomości dla sprzedającego, proszę o podanie wybranego koloru mikrofibry, jak i amortyzatora.
Aktualnie dostępne kolory widoczne są poniżej :
Długość rączki ok 50 cm, po rozciągnięciu 80 cm. 
Długość całkowita w spoczynku 80 cm, podczas rozciągnięcia: 110 cm.
Koszt: 30 zł + wysyłka.
Szarpak bez obszycia rączki, 25 zł + wysyłka.

Komentarze

  1. Witam piszę w sprawie wymianki kopertowej z siewu Lidzi z Misiowego Zakątka.
    Proszę o adres na który mam wysłać sowią kopertę

    OdpowiedzUsuń
  2. To znowu ja proszę o adres.
    Zapisałam się u Lidzi "Misiowego Zakątka" na zabawę -wymiankę kopertową.
    Ja przygotowałam kopertęz sowimi upominkami dla Ciebie i jeszcze raz bardzo proszę o adres bo paczka czeka na wysłanie do Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój adres mailowy
    wrzesniowanostalgia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mata węchowa

Smycz zwykła

Obroża na klamrę z podszyciem